Od 20.12.2025 do 1.1.2025 máme dovolenou. Všechny objednávky přijaté v tomto termínu budou odeslány až 2.1.2025

Doprava a platba

Na našem e-shopu www.tokal.cz můžete objednávat nepřetržitě 24 hodin denně.

Prodej a dovoz zboží zajišťujeme po celé České republice.

Forma a cena dopravy

Nabízíme tyto základní formy dopravy: 

Zásilková služba PPL

Zboží Vám můžeme zaslat expresní zásilkovou službou PPL.

Zásilka je důkladně zabalena a pojištěna proti poškození. Doručení službou PPL jsou 2 pracovní dny od objednávky.

Cena za doručení zásilky zásilkovou službou je 121 Kč s DPH.

 Při objednávce nad 2.500 Kč S DPH je doprava ZDARMA

Vyzvednutí na Parcelshopu PPL

Zboží Vám můžeme zaslat na pobočku parcelshopu PPL.

Zásilka je důkladně zabalena a pojištěna proti poškození. Doručení službou PPL jsou 2 pracovní dny od objednávky.

Cena za doručení zásilky zásilkovou službou je 95 Kč s DPH.

 Při objednávce nad 2.500 Kč S DPH je doprava ZDARMA

Vyzvednutí na pobočce Uloženky

Zboží Vám můžeme zaslat na pobočku Uloženky.

Zásilka je důkladně zabalena a pojištěna proti poškození. Doručení službou Uloženka jsou 4 pracovní dny od objednávky.

Cena za doručení zásilky zásilkovou službou je 95 Kč s DPH.

 Při objednávce nad 2.500 Kč s DPH je doprava ZDARMA

 

Forma a cena za platbu

Při nákupu v našem e-shopu Tokal.cz si můžete zvolit jeden z následujících způsobů platby. Některé formy jsou vázány na typ dopravy. 

Na dobírku

Platbu na dobírku poskytujeme do hodnoty objednávky 10 000 Kč s DPH. Poté je možné objednávku zaplatit pouze převodem nebo platební kartou.  

Za platbu si účtujeme 45 Kč s DPH.

Převodem na účet

Jedná se o úhradu předem na náš bankovní účet číslo: 

Název banky: Fio banka, a. s.
Číslo účtu (Česká republika):  2700899749/2010
měna CZK
   

 

Po odeslání objednávky Vám do 24 hodin na Vaši emailovou adresu zašleme sumarizaci objednávky. Při platbě převodem použijete číslo uvedené v sumarizaci objednávky  jako variabilní symbol.

Po přijetí Vaší platby na náš účet Vám nejpozději do 2 pracovních dnů zboží vyexpedujeme (pokud je zboží skladem) na Vaši adresu a na email Vám potvrdíme přesný termín dodání. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).

Za platbu převodem na náš účet neúčtujeme žádné poplatky.

 

Online platba kartou

Okamžitá platba přes platební bránu GoPay.

Za platbu si neúčtujeme žádné poplatky.

Online bankovní převod

Rychlý převod peněz z vaší banky.

Za platbu si neúčtujeme žádné poplatky.

GoPay peněženka
Okamžitá platba přes vaší elektronickou peněženku.
Za platbu si neúčtujeme žádné poplatky.

 

Zásilka


Zboží je důkladně zabaleno a pojištěno proti poškození.

Dodací lhůta 


Dodací lhůta je uvedena u každého výrobku a je denně aktualizována. Zboží, které je skladem, expedujeme do 24 hodin. V případě, že zboží není skladem, zboží je expedováno do cca 14 dnů.

Jakmile bude Vaše zásilka vyexpedována, zašleme Vám informativní email s číslem zásilky a kontaktními údaji na zásilkovou službu. Zásilková služba bude mít k dispozici Vaše telefonní číslo a to jen pro případ nezastižení na dané adrese. 

Opětovné doručení zásilky na místo si můžete znova objednat telefonicky, popřípadě si můžete zboží odebrat i na Vašem regionálním depu zásilkové společnosti.

Pokud v avizovaný den Vám zásilková služba nedodá zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popřípadě se informujte přímo v zásilkové službě.

Přesný termín dodání zboží Vám potvrdíme v momentě, kdy zásilka opustí naši expedici. Je považovaný tedy za pevný.

V případě, že kupující nepřevezme zboží a to z důvodu ležících na jeho straně, např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu, apod., nese kupující náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši.

Tokal.cz si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu. Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření.

Převzetí zásilky

Nastane-li situace, že je obal zásilky viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol. Vyžádejte si telefonní kontakt na depo přepravce odkud k Vám vyšlou technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky. O celé situaci nás informujte na info@tokal.cz.

V případě, že zjistíte poškození zboží po jeho rozbalení, neprodleně nás kontaktujte a to do 24 hodin od doručení. Budeme tuto zásilku reklamovat u přepravce, který k Vám vyšle technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky.

V případě, že zjistíte, že dodaný výrobek je nefunkční, situace se řeší jako reklamace. Postupujte podle kroků v reklamačním řádu.

Kontakt 

Tokal.cz

Tomáš Novák

Zakladatel a provozovatel Tokal solutions s.r.o. 

info@tokal.cz

+420 774 386 889